Тема досвіду: Не традиційні підходи з розвитку мовлення дітей раннього віку.

Адреса досвіду: комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №263 Харківської міської ради», м.Харків, вул. Киргизька, 1-Б

Носій та автор досвіду: Григоренко Наталія Сергіївна, вихователь.

Провідна ідея: оволодіння мовленням дітей раннього дошкільного віку за допомогою не традиційного обладнання

Мета досвіду: формування активного мовлення у дітей раннього віку під час занять з використанням не традиційних матеріалів

Завдання досвіду:

- Підбір науково-методичної літератури з питань розвитку мовлення дітей дошкільного віку;

- Скласти орієнтовно-тематичне планування на місяць;

- Створення умов для повноцінного розвитку дітей;

- Ознайомлення з практичними наробками, традиційними та не традиційними формами роботи з дітьми раннього дошкільного віку;

- Дослідження на практиці ефективності застосування не традиційного обладнання.

Наукова основа досвіду:

Наукові розробки, ідеї, методичні матеріали з питань мовленнєвого розвитку: Ю. Рібцун, А.Богуш, А.Бородич, Н.Гавриш, О.Ушакова, Л. Федоренко, Г.Фомічова, Б.Яшина та інші.

Актуальність досвіду:

Формування активного мовлення дитини є одним з найважливіших етапів в психофізичному розвитку, та в формуванні особистості дитини дошкільного віку.

Новизна досвіду:

- Розроблені систематизовані заняття, які забезпечують ефективний розвиток мовлення дітей раннього віку;

-У процесі роботи були створені та апробовані на практиці різні види нетрадиційних матеріалів.

Умови ефективного функціонування:

Матеріали досвіду є ефективними в роботі з дітьми раннього дошкульного віку. Вони стануть у нагоді як для вихователів різних вікових груп, так і для батьків, які шукають нові методи для розвитку мовлення дітей.

Шляхи подальшого удосконалення досвіду:

- Розробка моделі співпраці «вихователь – музичний керівник» з метою підвищення рівня занять з розвитку мовлення під час реалізації освітньої лінії «Дитина в світі культури»;

- Подальша робота над удосконаленням нетрадиційного обладнання, та створення нових матеріалів;

- Розробка матеріалів для удосконалення індивідуальних та групових занять з метою підвищення рівня зв’язного мовлення у дітей раннього віку.

У 2019/2020 навчальному році вихователь-початківець Григоренко Н.С. приймала участь в обласному конкурсі-фестивалі "Добрих практик" у номінації "Вихователь ЗДО" з досвідом роботи на тему: "Нетрадиційні підходи з розвитку мовлення дітей раннього віку".

Кiлькiсть переглядiв: 680