Проблема творчої групи:
«Формування пізнавальної активності дошкільників в процесі екологічного виховання»
Склад творчої групи вихователів ЗДО № 263:
Керівник творчої групи:
Кішко М.О. – вихователь-методист
Члени творчої групи:
Григоренко Н.С. - вихователь групи №9
Кухтова Н.Г. - вихователь гр. №10
Зеленська О.М. - вихователь гр. №7
Тютюннікова Т.І. - вихователь гр. №6
ПЛАН РОБОТИ
творчої групи вихователів ЗДО №263
на 2022 – 2023 навчальний рік з проблеми:
«Формування початкових правових знань за допомогою ігрової діяльності»
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Форми роботи |
1 | І етап Підготовчо – організаційний Мета: налаштування педагогів на плідну групову творчу діяльність, підвищення мотивації до обраної проблеми; визначення шляхів, способів, методів, прийомів для формування початкових правових знань за допомогою ігрової діяльності . Алгоритм проведення: 1. Обговорення ідеї та теми проблеми. 2. Обміркування шляхів вирішення проблеми. 3. Висловлення міркувань щодо форми представлення результату. | Вересень | Педагогічний консиліум. Засідання дискусійного клубу. Обговорення. |
2 | ІІ етап Діагностико – концептуальний Мета: провести діагностування ігрового середовища, організації ігрового процесу з правового виховання в закладі дошкільної освіти. Алгоритм проведення: 1.Організація консультативних днів на базі методичного кабінету з метою надання практичної допомоги вихователям у роботі над проблемою. 2.Опрацювання нормативно-правових документів та психолого- педагогічних джерел про систему роботи з формування правової освіти в ЗДО. 3.Ознайомлення з досвідом роботи ЗДО, які активно впроваджують в практику роботи правову освіту в організації освітнього процесу. 4. Семінар – практикум: - експериментування з природним матеріалом; - конструювання з природного матеріалу. 5.Розробка рекомендацій, пропозицій щодо системи роботи з формування правової освіти в роботі закладу дошкільної освіти. 6. Створення міні-каталогу з даної проблеми. | Жовтень Листопад | Консультації. Участь у семінарі практикумі. Самостійне опрацювання літератури. |
3 | ІІІ етап Реалізація проблеми Мета: розширити знання педагогів про формування початкових правових знань за допомогою ігрової діяльності; допомогти педагогам зорієнтуватися у виборі методів і форм роботи з формування правової освіти в ігровому процесі; формувати вміння працювати групами, досягаючи спільного результату; сприяти формуванню методичної культури педагогів. Алгоритм проведення: 1.Круглий стіл: «Формування початкових правових знань за допомогою ігрової діяльності» 2.Семінар – практикум: - удосконалення циклу занять з ознайомлення дошкільників з особливостями прав та обов'язків; - обговорення конспектів занять з визначенням пріоритету освітніх завдань. 3.Виставка психолого – педагогічної та методичної літератури з проблеми. | Грудень Січень Лютий Березень | Круглий стіл Теоретичний семінар Семінар-практикум Педагогічна виставка |
4 | ІV етап Підсумок роботи над проблемою Мета: проаналізувати з педагогами період роботи творчої групи від початку до кінця. Надати можливість оцінити свою діяльність, проаналізувати успіхи і невдачі. Зробити психологічну характеристику власного особистісного розвитку, усвідомлено відноситись до цього досвіду і самоаналізу. Відібрати для подальшої роботи ті педагогічні методи й прийоми, які дали найкращі результати. Алгоритм проведення: 1.Підсумково – аналітична бесіда. 2.Самоаналіз роботи над проблемою кожного члена творчої групи. 3.Анкетування педагогів « Оцінка роботи в творчій групі». 4.Підведення підсумків та окреслення результатів роботи творчої групи. 5.Узагальнення досвіду роботи групи за проблемою та розробка методичних рекомендацій. 6. Оформлення звіту про роботу творчої групи. | Квітень Травень | Бесіда Самоаналіз Анкетування |